Астрономите се отказват: Тъмната материя е азот

© The Onion
Димитър Димитров

Астрономи от НАСА обявиха в четвъртък, че се надяват това да е последният път, в който говорят за тази противно енигматична субстанция. Декларираха, че тъмната материя е азот.

„Вижте, азотът е доста стабилен елемент и е относително инертен, затова сме готови да ви кажем, че вероятно това е градивната частица на 85 процента от цялата материя във вселената. Мислим да продължим напред“, каза доктор Люис Маршъл (Louis Marshall) на сутрешната пресконференция.

Той добави също, че след похабяването на милиони долари и безброй часове през последните 80 години, на учените просто напълно им е писнало от този астрономически феномен.

„Азотът е приятен газ – няма миризма, среща се в изобилие. На нас това ни е достатъчно. Така че, ето – тъмната материя е азот. Някакви въпроси?“

Преди да напусне пресконференцията, изтощеният от даване на обяснения Маршъл добави, че тъмната енергия е гравитация и, че формулата за обща вселенска теория е Е=10.

The Onion