Идва най-красивият апокалипсис. Яжте, пийте и се веселете!

© Rosen Georgiev / FreeDigitalPhotos.net

Тайната на т.нар. край на света ще се състои в това, че честотата на вибрациите на Земята ще достигне рекордно ниво – 12,6–12,8 херца. Хората, които успеят да се „настроят” на тази честота, ще спечелят в духовен план.

Така твърди Анку Динке, физик, изследовател на енергетиката на Земята и изобретател в сферата на биологията, носител на награда от VI московски международен салон за иновации и инвестиции през 2006 г. Но все пак румънският физик твърди, че край на света няма да има.

Честито на печелившите!

„Отпуснете се, яжте, пийте и се веселете с близките си. Така ще отпразнувате най-красивия апокалипсис”, съветва той. Много е важно, твърди ученият, къде ще се намирате на 21 декември. Физикът твърди, че в Румъния има определени области, които се намират под влиянието на отрицателна енергия, а други – напротив, се пазят от „добри духове”. В зависимост от това къде се намира човек в този ден, неговият живот ще се промени към по-добро или към по-лошо, твърди Динке.

„Би било добре хората да знаят местата, богати на положителна енергия. За щастие Румъния е много добре в това отношение. Румъния е единствената страна с всички форми на релеф върху такава малка територия”, добавя ученият.

МЕГАВСЕЛЕНА възнамерява да слее „края на света” с Коледа и Нова година, без да спира да пуска новини. И да продължава да ви радва с най-интересното от света на науката и през празничните дни.