Извънземните не ни искат, понеже сме изостанали

Съществува ли живот извън нашата планета? Колко далече от Земята? Как изглеждат извънземните? С какви технологии и знания разполагат? Тези и други въпроси интересуват земните жители от векове, както и въпросът: не са ли ни намерили те, докато ние все още се опитваме да открием тях?

Според Сергей Смирнов, старши научен сътрудник от Пулковската обсерватория, извънземни не само има, но и отдавна ни наблюдават. Засега само ни наблюдават, тъй като се опасяват от контакт поради своите убеждения. А те са убедени, че обитателите на Земята са прекалено изостанали и е изключително опасно да споделят с нас знания и технологии, които според тях ще използваме за изработването на ново смъртоносно оръжие.

Извънземните виждат как хората се отнасят към своята планета и това, което виждат, ги хвърля в шок. Гледат Земята и си мислят: колко недоразвит трябва да бъдеш, за да се отнасяш така към своя дом, заявил ученият пред журналисти.

Според Смирнов извънземните се само не искат контакт, но и всячески избягват нашето запознанство. За тази цел те може да са се оградили от Земята с екран и да са изпратили към стотици милиарди звезди предупреждение: „Не се приближавайте и не търсете контакт с населението на планетата около една от звездите джуджета (тоест Слънцето). Знанията, които можете да им дадете, ще бъдат използвани за създаването на поредното смъртоносно оръжие.”

Ако земляните станат опасни не само за Земята, но и за Космоса, за други цивилизации, то извънземните може да унищожат нашата планета. Такова мнение беше изказано преди време от учени от Пенсилванския университет. С тази позиция отчасти са съгласни и някои специалисти от НАСА.

Източник: Биржевой лидер