Най – интересното тази седмица

Ивайло Красимиров

10 знака, които Вселената ти дава, че крачиш по грешен път

Понякога, когато попадаш в странни или неприятни ситуации, това може да е знак, че се движиш по грешен път. Всеки човек крачи по свой собствен, индивидуален път в живота. Има милиони различни пътеки, които можеш да избереш и никоя няма да е грешна – пътешествията ще се различават в зависимост от това по коя си тръгнал.

Често в живота обаче, може да се почустваме изгубени или пък заклещени по пътя, или може би дори сякаш сме избрали грешната пътека, която няма да ни отведе до желаната дестинация.

Ако внимаваш, обикновено има нежни, изтънчени знаци, които Вселената ти дава, че се намираш на грешния път.

Ето 10 индикатора, които ще ти помогнат да се върнеш на правилната пътека.

Мистериозен обект във външната част на Слънчевата система озадачи астрономите

Тайпе, Тайван: Екип астрономи е открил обект в орбитата на Нептун, чието необичайно поведение не може да се обясни на базата на досегашната картина, която имаме за Слънчевата система.

Водещ астроном в екипа е Инг-Тун Чен от Института по астрономия и астрофизика към Академия Синика. Според него, става дума за т.нар. Транснептунов обект (ТНО), обозначен като „Нику“ (от китайски – бунтовник), който е 160 хиляди пъти светлинно по-слаб от Нептун и чийто диаметър е около 200 километра.

Поведението на далечна звезда става все по-странно

Странното и необичайно поведение на далечна звезда доведе учените до теорията, че чуждоземна технология натрупва енергия от нея. Става въпрос за звезда KIC 8462852, наречена още звездата на Таби.

Тя трепти и се затъмнява по непознат и необясним начин.

Тази седмица беше и пикът на Персеидите.

В нощта на четвъртък срещу петък по време на максимума можеха да се видят до 170 падащи звезди на час.

Откриха най-голямата гробница на Маите за последните 100 години

Екип археолози, водени от Джейми Ауи откриха в руините на града от времето на маите Ксунантунич (Белиз), откриха голяма гробница, която вероятно принадлежи на велик владетел. Откритието е станало на 19 юли т.г. и вече е оповестено публично, скорост, която всъщност не се среща често.

Археолозите се натъкват на находката, докато се опитват да разчистят стълбище на висока сграда и така отварят входа на камерата. Тя е най-голямата, откривана през последните 100 години и още по-важно – недокосната във времето.

Магични амулети озадачават археолозите в Сърбия

Екипът открил костите на много хора, които били погребани в района през IV век, но това което предизвикало интересът им били два малки оловни амулета. Археолозите ги отворили и видели съдържанието, състоящо се от съвсем малки и тънки блокчета злато и сребро. Те са гравирани с някакви странни символи и са не по-големи от станиолчето на бонбон.

Археолозите казват, че това е първата такава находка на територията на Сърбия.