Невероятно видео на мълнии от Космоса

Британският астронавт Тим Пийк (Tim Peake), който сега се намира на борда на Международната космическа станция, е качил в своя Instagram видео на многобройни мълнии, заснети на височина 400 километра над Земята.

Някои астронавти (например сегашният командир на екипажа на МКС Скот Кели) са преминали специален курс по фотографско майсторство преди заминаване в Космоса. Кели е провел специално обучение на Пийк, като му обяснил как да прави снимки от борда на МКС.

Освен това от 2015 година НАСА учи астронавтите активно да използват социалните мрежи.

Бившият военен пилот Тим Пийк е пристигнал на МКС в състава на международен екипаж на 15 декември. Той е станал първият гражданин на Великобритания, заминал от страна на Европейската космическа агенция. Заедно с него на станцията са пристигнали руският космонавт Юрий Маленченко и американският астронавт Тимъти Копра.

На борда на МКС са още двама космонавти бордови инженери на Роскосмос – Сергей Волков и Михаил Корниенко, и командирът на 46-ия екипаж Скот Кели, астронавт на НАСА.