Откриха първите доказателства, че живеем в мегавселена

Съществуващи вселени са оказвали натиск върху нашата по време на образуването й преди 13,8 млрд. г., което е оставило следи в космическото микровълново (реликтово) лъчение. В южната част на картата се вижда повишена концентрация на лъчение.
© ESA

През март 2013 г. физиците космолози направиха най-точната карта на комсическото лъчение, запълващо почти цялото пространство на нашата Вселена. Тогава учените успяха да разкрият много от тайните, отнасящи се до тъмната материя и тъмната енергия, произхода и по-нататъшната съдба на Вселената.

И така, два месеца след обнародването на тези данни космолозите твърдят, че са открили първото доказателство, че нашата Вселена може да е една от многото и че далеч не е единствена.

Преди се смяташе, че космическото микровълново лъчение трябва равномерно да запълва пространството. Но на новата карта се вижда добре, че концентрацията е значително повишена в южната половина. Освен това може да се види и „студено петно”, чието съществуване не може да се обясни с известните закони на физиката.

Лора Мерсини-Хютън, физик теоретик от университета на Северна Каролина, и колегата й Ричард Холман от университета „Карнеги Мелън” са предсказвали подобни аномалии още през 2005 г. Днес, когато Мерсини-Хютън подробно е изучила картата на космическото лъчение, тя е убедена, че хипотезата й за съществуването на безкрайно количество вселени се е потвърдило.

„Тези аномалии са предизвикани от тласъци от страна на съседни вселени, които са оказвали натиск на нашата още в момента на Големия взрив. Аз смятам, че това е първото доказателство за съществуването на мултивселена”, казва изследователката.

Независимо че много учени са скептични към изчисленията на Мерсини-Хютън и нейното обяснение на аномалиите, подобни изводи може да провокират промяна във възгледите на съвременната физика.

Тъй като картата, съставена въз основа на данни, получени от телескопа „Планк”, се оказала много точна и подробна, не е чудно, че учените са успели да открият някои аномалии, които по-рано не са били известни.
© ESA, Plank Collaboration

Още когато данните от телескопа „Планк” бяха събрани в една карта, Европейската космическа агенция (ESA) съобщи: „Тъй като точността на картата е изключително висока, съществува голяма вероятност учените да открият аномалии, обяснението на които изисква откриването на нови раздели на физиката.”

Но има и такива, които са съгласни с невероятната хипотеза на Мерсини-Хютън. Например физикът теоретик от Кеймбридж Малкълм Пери също смята, че аномалиите в микровълновото космическо лъчение може да са убедително доказателство за множествени вселени.

Джорд Ефтатиу, професор по астрофизика и колега на Пери, казва: „Подобни идеи може днес да изглеждат пълна безсмислица, точно както безумна би изглеждала теорията за Големия взрив преди три столетия. Но по-късно ние получихме доказателства на тази теория и тя напълно е променила всички наши представи за Вселената.”

Източник: Vesti.ru

• Това което съществува във безпределността на всемира като начало са енергията в покой, която е същина запълваща безпределността. Съвместно с нея съществуват безчислено много неповторими същини, с безпределно малки размери, също в покой. Енергията в покой не взаимодейства с другите същини и никога не е в движение. При нарушение на покоя в безпределността от количествената разлика на същините се постига първичното малко скоростно гравитационно движение на взаимодействащите по двойки същини. Това са първичните частици в гравитационно движение. При постигане на първично количествено взаимодействие между повече от две такива частици се постига затваряне вътре в тях на порция от енергията в покой. Тя също е безкрайно малка като количество, но е еднородна с тази извън формираната гравитационно частица. Постига се количествено взаимодействие между порцията енергия в покой от формираната нова частица и безпределното количество извън формираната частица енергия в покой. Отношението е безпределно голямо и постига първичната безпределна скорост на новата частица. От срещата във безпределността на две такива гравитационно енергизирани частици се образуват други нови същности в движение – монади, които имат съвместно равнинно орбитално движение, както всяка има свое около осно въртене. Двойката постига нова своя външна праволинейна скорост на движение която има свое векторно направление…..
    Писаното до тук е свързано с даденото, че в безпределността всичко е от скоростта, всичко е в скоростта. Това е началото на само творенето в безпределността. В последствие от срещите на такива двоични същности монади и само творенето се постига ПЪРВИЯ мислещ. Той твори първия ТВОРЕЦ-ОТЕЦ и т.н.. Това е началото на всички начала в безпределността. С помощта на написаната фраза когато всичко постигнато от съвременната наука се разгледа отново, се постига колко тя е близко до това начало и колко е далеч. Достига се до това че всичко известно остава неразбрано и често преминава в забвението.
    Това което постигнах като свое разбиране е, че в CERN учените не постигат истината от сблъсъка на някакви частици. Скоростта при техния сблъсък винаги е сумарна.
    Освен това ползването на скоростта като константа за всемира е една голяма неистина. Тя е само предел между двоично монадното съществуване и материалното, което е двоично-троично-монадно. Затова толкова рядко попадат на частици с под светлинна скорост на движение.
    Съжалявам, че страницата не ми позволява подробности за писаното.
    За постигнатото, което е цяла библия само за началото и за идното най рано може да се очаква след 2022г. да има някаква публичност. За сега интересното е в 60.г. за кито пише И.Нютон. Това е само преход от петото съществуване на планетата в идното шесто. В момента той е започнал и ще продължи в идното. Човечеството го очакват много и различни промени с този преход, както и това, че човечеството трябва само да си помогне за спасението на живота на планетата. Никой и ТВОРЕЦА-ОТЕЦ няма да стори това. Ако човек не разбере какво да стори, планетата сама ще го стори. Тя вече дава много предупреждения, които науката и човек човек не забелязват и заменят със свои знания и гадания. Това което човечеството е дадено да постигне в този преход е пред него. За да се постигне този преход последно родените и живите не имат дадена съдба – даден им е живот със свободен избор на събития. Нека да не се учудваме на свободния живот, който постигаме и живеем сега.
    Това което е дадено на човек да живее сега е живот за неговото оцеляване.
    С уважение към труда на науката и човеците които искат да постигнат свои знания. На всички пожелавам постигане разбирането на своите знания всеки от своя дух.
    С уважение и молба да не имам упреци за това, че не мога да дам постигнатото.
    23.02.2017 г. ИлмороПавел

ИлмороПавел - П.Н. 23 февруари 2017 19:35 Отговор
  • ВСЕЛЕНАТА Е БЕЗКРАЙННА, БЕЗСМЪРТНА И ЕДИНСТВЕНА.

Тони 23 май 2013 15:30 Отговор