Пътешествие в черна дупка: само за играчи!

НАСА пусна настолна игра за черните дупки, с чиято помощ можете да се оправите на пътешествие от Земята до самата черна дупка и пътьом да спирате на всички забележителни и необичайни обекти във Вселената, които са известни на човечеството.

И най-интересното е, че можете да си разпечатате играта сами, необходим ви е само голям принтер.

Според сюжета играчът се отправя в Космоса от Земята и за да спечели, е необходимо колкото се може по-бързо да се добере до черната дупка.

По пътя той преминава през редица космически обекти, сред които има не само неутронни звезди или свръхнови, но и различни изследователски станции, направени от хората.игра на НАСА - в черна дупкаИ така, за да победите, трябва да се сдобиете с антигравитационни жетони. Те са 25 и ако на финала не сте събрали всички, то по червеева дупка се връщате в самото начало.

На всяка крачка има задачи, за изпълнение на които трябва да се придвижвате по различни полета от картата, научавайки пътьом различни факти – например за ядрата на галактиките, междузвездния газ или космическите мазери.

Картата, картите със задачите и антигравитационните жетони можете да откриете и да свалите на самия сайт на НАСА. Там има и цветно поле за игра, и черно-бяло. Необходим ви е само голям принтер в режим Landscape.