Затвори x
IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Разкриват тайни от секретната програма за анализи на НЛО

3 юни 2019 г. в 10:07
Последно: 19 юни 2024 г. в 10:20

Бившият лидер на най-тайната НЛО програма на американското правителство, разказва истории, като споделя някои от тях за първи път в нов документален филм.

Служителят на разузнаването Луис Елизондо е бивш директор на Програмата на Пентагона за идентифициране на аерокосмически заплахи (AATIP), инициатива, стартирана през 2007 г. за проучване на доклади за НЛО срещи.

Елизондо напуска Пентагона през 2017 г . Същата година той разговаря с репортери в „Ню Йорк Таймс“, потвърждавайки съществуването на сенчестата агенция и описвайки своята мисия в нея.

Сега, Елизондо повдига завесата на своя мандат с AATIP, която той напуска, поради липсата на официален отговор на констатациите на агенцията и нежеланието да се справят с потенциалните рискове от НЛО, според новото шоу „Неидентифицирани: Вътре в американската програма НЛО“, чиято премиера беше на 31 май по телевизия History Channel.

Не, няма голямо разкритие, че НЛО са извънземни космически кораби. Но подобни програми помагат за по-дълбокото вникване в скрити сведения за НЛО, а това ще насърчи хората и властите да преодолеят дългогодишните щампи и да говорят по-открито за тези мистериозни обекти, някои от които могат да представляват по-голяма заплаха, отколкото осъзнаваме.

НЛО са обърквали и очаровали хората от десетилетия; те също представляват уникално предизвикателство за федералните агенти, които се опитват да определят дали те са заплаха за националната сигурност.

Преди AATIP, американските военновъздушни сили стартираха проект Blue Book, който изследва повече от 12 000 предполагаеми наблюдения на НЛО от 1952 до 1969 година.

По време на мандата на Елизондо в AATIP са били наблюдавани НЛО летящи с хиперзвукови скорости – повече от пет пъти скоростта на звука. И въпреки това не е имало никакви звукови удари, които обикновено придружават самолети, летящи със свръхзвукова скорост.

НЛО са се движили толкова бързо, че биха изпитали гравитационни сили, или G-сили, които далеч надвишават границите на издръжливост както за хората, така и за самолетите.

Самолетът F-16 Fighting Falcon, един от най-маневрените в арсенала на САЩ, достига своя лимит от около 16 до 18 G, докато човешкото тяло може да издържи около 9 G „за много кратко време“ преди човек да припадне, разказва Елизондо.

„Тези обекти, които наблюдавахме, бяха с натоварване от 400 до 500 G“, казва той. „Те нямат двигатели или дори крила и са в състояние да се противопоставят на естествените ефекти на гравитационното привличане на Земята.“

Загадките при някои от наблюденията на НЛО, докладвани на AATIP, в крайна сметка са разрешени, като се оказва, че това са въздушни дронове или тестови изстрели на нови видове ракети, които са били наблюдавани от необичаен ъгъл. Но има и много удивителни НЛО за които все още няма никакви обяснения. Въпреки това, просто няма достатъчно доказателства, които да подсказват, че те принадлежат на извънземни, добавя Елизондо.

Но другата възможност е още по-тревожна от перспективата за извънземна инвазия: чуждестранен противник да е разработил тайно технологии, които са „стратегически променящи играта“, за разлика от всичко, което някога е виждано, казва той. Преодоляването на тази потенциална заплаха е необходима стъпка, която правителствените служители – дори и тези, които подкрепиха AATIP – не приемат достатъчно сериозно, според Елизондо.

Нещо повече, приетата секретност обгръщаща официалните НЛО разследвания, само укрепва асоциацията на НЛО с „невероятни и смешни истории“.

„Ние се доверяваме на американския народ да знае все повече за ядрената програма на Северна Корея и за ракетите им, насочени към Лос Анджелис. Но в същото време не се доверяваме на хората и не им позволяваме да знаят повече за факта, че има нещо в небето над нас, но ние не знаем какво е то. Това е контра продуктивно, според мен“, заключава Елизондо.

Тагове:
Категории на статията:
Главоблъсканици