За нас

Здравей, читателю!

Добре дошъл в този малък свят на науката.

Името на сайта не е избрано случайно. Теорията за Мегавселена съществува и според нея заедно с нашата има още множество други вселени.

Докато още не сме ги открили или те нас, сме си тук, на Земята, и гледаме с надежда към учените. Надяваме се да ни отведат някой ден при тях, но и да намерят решение на нашите си, земни проблеми.

Надяваме се да намерят лечение срещу рак. Да ни препрограмират несъвършените гени. Да ни направят свръхчовеци. Да създават все по-модерна и бърза техника. Да облекчат още повече живота ни. Да ни спасят от глобалното затопляне, от астероиди, а също така от човешката дейност, преди да сме унищожили Земята.

Надяваме се. И вярваме, че всичко това ще се случи.

А също вярваме, че ще спрем да убиваме нашата си, българската наука. Че учените ни няма да живеят в нищета. Че в университета ще има наплив от желаещи да посветят живота си на науката. Че ще се връщат да работят и да създават наука в България.

И ти, читателю, можеш да се включиш, ако имаш какво да разкажеш на останалите. Пиши ни на имейл  – готови сме да те публикуваме и да те прославим!

Надяваме се тази прашинка от Мегавселената да стане и твоя.

Добре дошъл в Мегавселена – Твоят свят на науката.

Лого квадратМегавселена е запазена марка, а сайтът е създаден на 23 октомври 2012 година в 9,50 часа. Съдържанието на Мегавселена е обект на авторско право – моля при използване на съдържание от сайта да посочвате източника с линк.