Не използвайте кокосово масло за хранене

Бъди най-интересния човек, когото познаваш

Кокосово масло, Pixabay.com
Кокосово масло, Pixabay.com
Ивайло Красимиров

Ново проучване показва, че кокосовото масло не е здравословната храна за каквато се смяташе през последните години. Маслото се рекламира като здравословна храна и 72% от американците, например,  го приемат като част от здравословното хранене.

Проучване на Американската асоциация за болести на сърцето обаче, показва друго. Според изследването, в кокосовото масло има шокиращо много наситени мазнини.

Оказва се, че 82% от мазнините в кокосовото масло са наситени. Това е около 6 пъти повече от наситените мазнини намиращи се в зехтина например (14% ).

Проучването на Американската асоциация за болести на сърцето показва, че в седем от осем случая кокосовото масло повишава лошия холестерол (LDL), което е причина за появата на сърдечни заболявания. Водещият изследването учен Франк Сакс казва, че е добре кокосовото масло да се използва за кремове, но не и като част от храната.

Полезното хранене е свързано с ниското съдържание на наситени мазнини, какъвто е зехтинът. Това помага за поддържане на нужното количество на добър холестерол в организма.

Категории на статиите:
Здраве

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *


*

Мегавселена

С използването на този сайт вие се съгласявате със събирането на cookies. повече информация

Сайтът използва coocies, за да ви даде възможно най-доброто сърфиране. С влизането в него вие се съгласявате с използването им.

Затвори