Белият дом отказа създаването на „Звезда на смъртта”

Под петиция за строителството на военна космическа станция, аналог на „Звездата на смъртта” от „Междузвездни войни”, са се подписали над 25 000 американци. Броят на подписите ще рече, че Белият дом е длъжен да разгледа въпроса. И той е отговорил подобаващо.

Отказът, с който можете да се запознаете на сайта на Белия дом, е изложен в шеговита форма в стил „Междузвездни войни”. В документа с името „Това не е отговорът на петицията, който очаквате”, се обяснява, че строителството на „Звезда на смъртта” ще струва повече от 850 квадрилиона долара ($850 000 000 000 000 000) и че създаването на такова оръжие противоречи на запазването на мира в галактиката.

Освен това „Звездата на смъртта” има един съществен недостатък – може да я унищожи космически кораб с екипаж само от един човек. Посланието завършва с такива думи:

Ако искате да постигнете успех в областта на науката, технологиите, инженерството или математиката, Силата ще бъде с вас! Помнете, че способността на „Звездата на смъртта” да унищожи планетата или дори цялата звездна система е нищо в сравнение с възможностите на Силата.”

Знаменитата космическа сага на Джордж Лукас получава нов живот след закупуването на LucasFilm от корпорацията Disney. Отначало са анонсирани три нови епизода на „Междузвездни войни”, първият от които ще види бял свят през 2015 г., а вече се говори и за тв сериал.