Кафето праща женските гърди „на кино”

Жените, които и ден не могат да минат без кафе, трябва да се замислят. Любимата сутрешна, а за някои – и целодневна напитка, влияе върху размера на гърдите. До този извод са стигнали шведски учени от университета в Лунд.

Специалистите провели експеримент, в хода на който почти 300 жени ежедневно пиели кафе, а изследователите измервали гръдната им обиколка. Хубаво занимание са си намерили учените, нали? В резултат установили, че колкото повече кафе пият жените, толкова по-малък става размерът на техния бюст.

Както отбелязват учените, тези от представителките на прекрасния пол, които пиели три и повече чашки кафе на ден, си купуват с размер по-малък сутиен, понеже средно губят около 17% от обема на гърдите си. Специалистите отбелязват, че най-много губели жените с по-пищни бюстове.

По-рано стана известно, че кафето влияе на нивото на мъжките хормони – андрогените – в организма на жените. Те на свой ред провокират рак на гърдата, са установили учените от университета в Колорадо.

Според автора на изследването Дженифър Ричър това откритие позволява да се предположи, че за борбата са рака на гърдата може да се прилага хормонална терапия. Както отбелязва BBC, аналогичен метод вече се използва за лечение на рак на простатата.