Зона 51 не била това, което си мислим

Един ден ще открием извънземни, но такива няма в свръхсекретната Зона 51, заяви ръководителят на НАСА майор Чарлз Франк Болдън, цитиран от The Independent.

Митове и легенди за това дълбоко законспирирано място в пустинята Невада, наречено Зона 51, отдавна сочат към изследвания на пленени космически кораби на извънземни,

Шефът на НАСА говори пред американски ученици, като ги увери, че космическата агенция на САЩ ще продължи да търси извънземен живот.

„Вече знаем, че има хиляди, ако не милиони планети, много от които са подобни на нашата. Затова много от нас смятат, че ще открием доказателства за извънземни някъде другаде из Вселената“, каза той и което е може би също толкова важно – направи признание за съществуването на Зона 51.

Тази свръхсекретна база наистина е съществувала. Какво обаче е имало там? Болдън казва: „Не е това, което мнозина си мислят“.

„Бил съм на това място, но то представлява съвсем нормален изследователски център“, уверява той, като допълва, че никога не е виждал в Зона 51 космически кораби, летящи чинии или пък извънземни.

iNews.bg