Как ДМТ свързва човешкото съзнание с паралелни светове

Wallpapergate.com
Димитър Димитров

В книгата си „ДМТ: Молекулата на духа“ (DMT: the Spirit Molecule) д-р Рик Страсман (Rick Strassman) твърди, че ДМТ, който е един от най-силните природни халюциногени, може да създаде постоянна и стабилна връзка между различни съществуващи измерения.

Всъщност вселените са постоянно там и постоянно предават информация. Но ние не можем да я обработваме, защото, казано просто, не сме програмирани за това – ние сме „настроени“ към стандартния, умствено „нормален“ за нас канал. Д-р Страсман смята, че ДМТ подпомага настройването към другите измерения.

Как работи?

Експертите по теоретична физика предполагат, че съществуването на паралелни светове е базирано на явлението, наречено интерференция. Една от манифестациите на това явление се вижда, когато лъч светлина минава през тясна дупка в картон.

Разнообразните пръстени и светлинни ръбове, които се появяват, след като лъчът достигне определена повърхност, не са очертанията на дупката в картона. След като са проведени редица сложни експерименти, учените са заключили, че съществуват „невидими“ частици светлина, които се удрят във видимите и светлината се пречупва по неочаквани начини.

Появата на интерференция означава взаимодействие между паралелните светове. Според основната хипотеза съществува невъобразимо голямо количество вселени или мегавселени, които приличат на нашата и се подчиняват на същите закони на физиката. Това е и причината да не е задължително различните вселени да се различават много от нашата. В същото време те са паралелни, защото частиците, които ги формират, се намират в различни позиции във всяка вселена.

Страсман се обръща към британския учен Дейвид Дойч (David Deutsch), известен теоретик в областта и автор на книгата „Материята на реалността“ (The Fabric of Reality). Двамата са обсъждали възможността ДМТ да изменя мозъчната функция по такъв начин, че съзнанието да има достъп до знанието за паралелните светове. Физикът се усъмнил, защото смята, че за подобно нещо би се изисквало квантово изчисляване. Обяснението на Дойч:

„…може да доставя компоненти на сложна задача сред голям брой паралелни вселени и след това да споделя резултатите. Едно от основните условия за квантово изчисляване е температура, близка до абсолютната нула.“

Затова физикът смята, че продължителен контакт, извършван в биологична среда, между различните вселени е малко вероятен.

Но Страсман отбелязва, че ДМТ е ключова субстанция, която променя физичните свойства на мозъка и затова квантовите изчисления може да се случват и при нормална температура.

Установяването на контакт с паралелни вселени е възможно. С други думи ДМТ променя физиологията на мозъка по такъв начин, че квантовото изчисляване става възможно и би трябвало да дава достъп до паралелни светове.

Това се потвърждава и от многото истории на тези, които са употребявали ДМТ. Опитвалите разказват, че това е нещо повече от прости халюцинации или „трип“ (изживяването под влияние на психотропни субстанции).

Често в разказите има разходки до други светове и общуване със съществата, които населяват тези светове.

Spirit Science And Metaphysics