Компания може да ви заведе до ръба на космоса за $50 000

Ивайло Красимиров

World View, компания за стратосферни балони, обяви разширяване на услугите, което включва полет до началото на космоса, който се осъществява във високотехнологичен балон с горещ въздух.

Полетите на ръба на космоса ще вдигнат осем участници и двама членове на екипажа на World View в стратосферен балон с нулево налягане и космическа капсула под налягане до 100 000 фута или близо 35 км височина в стратосферата. Като цяло преживяването ще продължи между шест и 12 часа.

Пътуването започва в космодрумите на World View, разположени по целия свят. Гостите ще пристигнат преди полета си за петдневно преживяване, което включва екскурзии, за да могат да се потопят в околностите.

Местоположенията на космодрумите включват Големия каньон в САЩ, Големия бариерен риф в Куинсланд, Австралия, Серенгети в Кения, място на Аврора Бореалис в Норвегия, Амазония в Бразилия, пирамидите в Гиза в Египет и Великата китайска стена в Монголия.

Сега ето най -добрата част. Цената на полетите е 50 000 долара на човек. Въпреки че все още е доста по-скъп от обикновеното пътуване със самолет, това е забележима отстъпка от други операции в космическия туризъм, някои от които могат да се осъществят за близо 500 000 долара.

„Има някои наистина страхотни компании за космически туризъм, които изграждат невероятни преживявания, за да отведат клиентите си в космоса. Ние празнуваме техните постижения в прокарването на индустрията за космически туризъм напред“, казва Райън Хартман, президент и изпълнителен директор на World View, пред Travel + Leisure. „Избрахме да изградим различен тип опит в космическия туризъм, такъв, който ще позволи на повече хора да видят кривината на Земята, тъмнината на космоса и крехкостта на нашата планета. За да се увеличи достъпът на човечеството до космически туризъм, почувствахме, че е важно да оценим опита си, за да бъдем по-достъпни за повече хора. „

Достъпността обаче не е единствената цел. Става дума и за достъпност за всички. „Искахме да се уверим, че е достъпен за хора с всякакви физически способности. Ние сме проектирали преживяването да включва много леко изкачване и спускане, което може да бъде сравнимо (или дори по-леко) с излитане и кацане на търговски самолет, “, Добави Хартман.

„В допълнение към увеличаването на достъпността, ние също искаме да увеличим максимално стойността на преживяването. Това идва в две форми: време и място. От гледна точка на времето искаме да сме сигурни, че имате възможно най-много време в апогея, така че наистина да оцените тази внушаваща страхопочитание гледна точка. Ще прекарате над шест часа, надвиснали на 100 000 фута над Земята, което ще ви даде достатъчно време да преоткриете красотата и крехкостта на нашата планета. „

Желаещите да се присъединят към полета могат да депозират от днес само с $ 500. Първите търговски полети на World View се очаква да започнат в началото на 2024 г. с нестопанската Space for Humanity, която вече осигури първия търговски полет.

„Ние сме много развълнувани да осигурим първата търговска капсула на World View“, казва Рейчъл Лайънс, изпълнителен директор на Space for Humanity, в изявлението.

„Нашата мисия е да разширим достъпа до космоса за всички и по този начин да подкрепим трансформацията на най-амбициозните лидери в нашия свят, за да могат те да използват своя опит в космоса, за да създадат положителна промяна тук на Земята. Това е новаторско време за космическия туризъм и очакваме с нетърпение да дадем възможност на повече хора да го изпитат сами. „