Тайните на междузвездното осеменяване

Вярно ли е, че в секретните архиви на Ватикана се съхраняват документи, от които следва, че древните йезуити са разгадали тайната на непорочното зачатие?

Изглежда, те имали доказателства, че Исус Христос е роден от Дева Мария не благодарение на Светия Дух, а чрез „зародиш на живота“… от пришълци?

Съответства ли на истината твърдението, че съвсем наскоро британските учени са се сдобили със загадъчна капсула, съдържаща аналогични „зародиши“, като по този начин прибавят към изследванията на Ерих фон Деникен още един факт към сведенията му за извънземен произход на живота на Земята?

Феномен в мащабите на Вселената

Започвайки търсенето на сериозни отговори на въпросите, които могат да се сторят едва ли не скандални за някои, нека отбележим, че в ни най-малка степен нямаме намерение да оскърбим чувствата на вярващите. Впрочем както и чувствата на последователните дарвинисти.

И дори да се изясни, че всички ние сме далечни потомци на първия човек, създаден от енлонавти „в епруветка“, а всичко живо на нашата планета е резултат от изкуственото ѝ осеменяване от извънземни, става дума за незначителен в мащабите на безкрайната Вселена феномен.

Междузвездната панспермия – от хаотична до насочена

Впрочем хипотезата, че животът на Земята е възникнал благодарение на междузвездно осеменяване, не е нова. Още през 1865 г. я е издигнал немският учен Херман Еберхарт Рихтер. Още през XIX век той установил, че самата възможност за зараждане на живота на Земята е представена с изключително малка величина.

Тогава Рихтер, спомняйки си прочутата холандска поговорка, че „Бог е създал Земята, а Холандия – холандците“, смело наподобил нашата планета на страна, чиито жители са отвоювали сушата от морето.

В съответствие със съжденията на учения някакви „зародиши на живот“, разпръснати във Вселената, са оросили нашата планета, населили са я и са я отвоювали от „безплодието, нямащо нито граници, нито време“.

През ХХ век много учени стигнали до извод, в съответствие с който шансовете за „оросяване“ по Рихтер са по-малки от самозараждане на живота на Земята. Но през 1973 г. Франсис Крик – британски молекулярен биолог и носител на Нобелова награда за физиология и медицина – издигнал теорията за „насочена панспермия“.

Франсис Крик, издигнал теорията за насочена панспермия. © Marc Lieberman

Франсис Крик, издигнал теорията за насочена панспермия.     © Marc Lieberman

В опростен вид тази теория се състои в това, че „зародишите на живота“ са били насочени към Земята от някаква сила. Що за сила е това? Британецът така и не отговорил. Чак през 2014 година версията на Нобеловия лауреат била конкретизирана, след като швейцарски и немски учени установили необичайна особеност на ДНК – нейната изключителна устойчивост към екстремни суборбитални полета и прелети в условията на Космоса.

В известен смисъл може да се твърди, че адептите на теорията за „произхода на човека и всичко живо от енлонавти“ са популяризирали това откритие, направено от европейски учени. Или са сметнали, че става дума не за обмен на вещества между Земята и Марс (когато на повърхността на Червената планета все още имало много вода), а за… извънземни, извършили междузвездни пътешествия и пренасящи „ампули“ с ДНК на своите кораби – за осеменяване на нашата планета и отделни представители на човешкия род.

Твърдението за популяризиране на нови сведения биха били убийствено верни, ако не бяха няколко факта, свидетелстващи, че популяризаторите, макар и случайно, е възможно да са уцелили десетката.

Ватиканската обсерватория „Маунт Греъм“

Малцина знаят, че Ватиканът има не само свой главен астроном, но и обсерватория с името „Маунт Греъм“. Впрочем любителите на пътешествията може не само да открият точния ѝ адрес, но и да отидат да я видят. Да погледат звездите, да чуят историята на обсерваторията и дори да пренощуват тук, могат всички, стига да имат време и пари.

Целият въпрос се заключава в това, че местните Божии служители, по съвместителство учени, едва ли ще поискат да си поговорят с вас за тайните на Вселената, сведения за които се пазят включително в секретния архив на Ватикана. Но ако се стигне дотам, няма да ви остане нищо друго, освен да зяпнете от изумление…

Ватиканската обсерватория "Маунт Греъм"

Ватиканската обсерватория „Маунт Греъм“

Точно така се случило в началото на тази година с прочутия журналист Томас Хорн, специалист по разследвания. Той отишъл в „Маунт Греъм“, сменил „професията на журналист“ с расото на монах и се разговорил с главния астроном на Ватикана Гай Консолманьо, с д-р Кристофър Корбали (до 2012 година – зам.-ръководител на изследователската група на „Маунт Греъм“) и със сегашния ръководител на лабораторията отец Жозе Фуние.

Журналистът побързал да публикува резултата от разговорите. Местните Божии служители съобщили на Хорн, че животът на Земята е следствие от „целенасочена междузвездна панспермия“, и споделили, че истината за непорочното зачатие на Дева Мария (както стана ясно в началото на статията) отдавна-отдавна е известна на йезуитите и чака своя час, за да бъде разкрита на човечеството, когато то бъде готово за това.

Освен това Божиите астрономи съобщили на Хорн, че когато истината за зараждането на живота на Земята бъде изнесена пред изуменото човечество, това няма да доведе нито до упадък на вярата, нито до падане на църквата. Тоест „истинската вяра също има предначертание от Нашите Братя (разбирай: извънземни)“.

Какво ни е необходимо, за да добие реални черти теорията за извънземен произход на живота? Веществено доказателство, и изглежда, човечеството вече го има.

Сензационното откритие на британските учени

„Ето – ще кажат скептиците, – отново британските учени!“

Ще кажат и ще бъдат прави за себе си. За последните години неизвестни шегаджии, надянали маски на анонимни „британски учени“, са изпъстрили мрежата със „сензационни открития“, повечето от които се оказват измислица.

Но в нашия случай става дума за напълно реалния Шефилдски университет и астробиолога проф. Милтън Уайнрайт. Първоначално екипът на Уайнрайт нямал никакво отношение към интересуващата ни хипотеза – те си изучавали стратосферата, като пускали сонди балони. Какво било учудването на учените, когато в пробите, донесени от една от сондите от височина около 27 километра, било открито микроскопично метално топче, в състава на което влизали титан, ванадий и примеси от неизвестни на науката метали.

Микроскопичното метално топче, открито на 27 км височина.

След това учените изяснили, че загадъчното топче се явява прецизно функциониращо устройство, предназначено за разпръсване на намиращата се в него биологичноактивна течност.

Снимката на сензационната находка обиколи медиите по цял свят. Тъй като въпросният артефакт едва е попаднал в ръцете на учените, съдържащата се в него биологичноактивна течност – британците я кръстили „ДНК слуз“ – ще бъде подложена на внимателно тестване.

Самият професор Уайнрайт още сега е убеден, че става дума за „извънземна капсула за създаване на Земята на една или друга форма на живот“. И съдейки по състоянието на „капсулата“, както и че тя започнала да разпръсква тази „ДНК слуз“ веднага след като започнало провеждането на редица манипулации с нея, става дума не за древен артефакт, а за действащ образец.

И ето че отговорите пораждат все нови въпроси. Например продължава ли извънземният разум и в наши дни експерименти по отглеждане на Земята на нови, неизвестни засега на човечеството форми на живот?

Тайны ХХ века